Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

"άτπεΛ ούΔ"

η μουσικη μεσα στο club επαιζε δυνατα. σχεδον οσοι ηταν μεσα χορευαν ακαταπαυστα. ορισμενοι, (αναμεσα τους κ εγω) απλά κοιτουσαν τους υπολοιπους.
ειναι η εβδομη φορα που ερχομαι σε αυτο το μερος. δεν ερχομαι για την μουσικη που παιζει, την θεωρω αποκρουστικη. ουτε για τα ατομα που βρισκονται μεσα, τα θεωρω κ αυτα αποκρουστικα. αλλος ειναι ο λογος που εδω κ λιγο καιρο με φερνει σε ενα μερος τοσο αποκρουστικο.

ο λογος βρισκεται στην πιστα τωρα, κ χορευει. χορευει τοσο ομορφα, που ολοι θελοντας κ μη, την κοιτανε. εκεινη το ξερει αυτο, προφανως της αρεσει. η κοπελα θα πρεπει να ειναι περιπου δεκαεπτα χρονων, μελαχρινη με ισιο μαλλι. δεν μπορω να σταματησω να την κοιτω. ειναι τοσο πολυ ομορφη, που ειναι εγκλημα για τους γυρω της. θελω πολυ να την γνωρισω, οχι ομως να της μιλησω. θελω να την γνωρισω με τον τροπο μου. εγω, δεν ειμαι σαν τους αλλους, ειμαι διαφορετικος. ακομα κ μεσα σε τοσα ατομα, αμφιβαλλω αν με εχει προσεξει ποτέ κανείς. αυτο ειναι το πλεονεκτημα μου. καθως η μουσικη παιζει δυνατα, καθως τα φωτα με τυφλωνουν, οι κτυποι της καρδιας μου γινονται ολο κ πιο γρηγοροι. περιμενω την καταλληλη στιγμη. ελπιζω αποψε να ειμαι τυχερος.

πραγματι, μετα απο λιγο η κοπελα κατευθυνεται προς τις τουαλετες. διακριτικα την ακολουθω. προσεξα μονο μηπως με εβλεπε κανείς, γιατι τοτε θα σταματουσα. ομως, οσοι την κοιτουσαν ολη την ωρα καθως χορευε, τωρα απλά την περιμενουν να επιστρεψει στον χορο της.
φτανω εξω απο τις τουαλετες. η κοπελα ειναι μεσα μονη της. ανοιγω την πορτα, κ την κοιτω καθως φτιαχνει τα καταμαυρα μαλλια της.

"τι κάνεις εσυ εδω? αυτες ειναι οι γυναικειες" μου ειπε.

εκλεισα την πορτα χωρις να πω κουβεντα. περασα αναμεσα απο το ιδρωμενο πληθος, απαρατηρητος οπως ειχα μπει. βγηκα εξω στο παγωμενο αερα. περιεργο ποσο εντονα χτυπουσε ακομα η καρδια μου. περιεργο που εστω κ για λιγο, η κοπελα που με ειχε τρελλανει μου μιλησε. καθολου περιεργο που στα δύο λεπτα που εμεινα μαζι της δεν ειπε κουβεντα. καθολου περιεργο που σε λιγο καποιοι θα την εβρισκαν στραγγαλισμενη.

ο αερας εξακολουθουσε να ειναι παγωμενος, η καρδια μου ομως μεσα μου με εκαιγε.