Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

"ςαικάχυΨ"

-ωχ! τι ειναι αυτο?
-ρε συ, ειναι...
-ναι ρε, αυτο ειναι!
-τι κανουμε τωρα?
-δεν ξερω ρε. εσυ τι λες?
-κ που ξερω εγω? παντως δεν μας εμποδιζει
-λες να το αφησουμε εδω?
-γιατι οχι?
-μηπως να το μετακινησουμε λιγο?
-ε, μετακινησε το εσυ.
-γιατι εγω? ολα εγω θα τα κανω?
-ποια εκανες εσυ ρε?
-την αλλη φορα που ειχαμε βρει ενα ιδιο, εγω δεν το μετακινησα? ε?
-κ τι θες τωρα δηλαδη? μονος σου ηθελες.
-απλά σκεφτομαι μηπως φωναξουμε κανεναν να μας βοηθησει.
-τετοια ωρα? σε λιγο ξημερωνει, ποιον θα βρεις?
-δεν ξερω ρε, δεν μου καθεται καλα η ολη φαση.
-ωχου! σε επιασαν οι καλοσυνες σου τωρα?
-βοηθησε με λιγο ρε, δειχνει πιο βαρυ απο το αλλο που ειχαμε βρει
-οχι ρε, στο ειπα. δεν σε βοηθαω, ενταξει?
-γιατι αρπαζεσαι? δεν θα κουραστεις κιολας
-ρε δεν θελω σου λεω! καταλαβαινεις?
-καλα, αρχισες παλι τα ιδια? τι σόι ανθρωπος εισαι?
-ρε κανε μας τη χαρη κ εσυ! ωχου!
-λες να καλεσουμε εναν γερανό?
-γερανό? πας καλα ρε? τι μαλακίες λες?
-ε, τι να καλεσουμε τοτε?
-καλεσε όποιον θες. εγω φευγω, βγαλτα περα μονος σου
-στασου ρε, μην φευγεις
-φευγω ρε, κ αντε γαμησου! αν ειναι καθε φορά που βρισκουμε πτωματα στο δρομο να τα μαζευουμε,  να μου λειπει.
-καλα λες, προβλημα του. Θεος σχωρεστον ομως! τσιγαρο παιζει?
-παλι τρακα ρε συ? παρε το τελευταιο που μου εμεινε
-φωτια παιζει?
-ωχου ρε συ, μου εσπασες τα νευρα γαμω την μπουτανα μου! αντε, παρε κ φωτια
-γιατι αρπαχτηκες παλι ρε συ?
-ρε σκασε κ προχωρα...