Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

":επιε ονωφαγεΜ οΤ"

το Μεγαφωνο ειπε:
"Εγω ειμαι ο Κυριος.
 Εγω ειμαι ο Θεος σου"

ο ενας στα βηματα του αλλου
προχωρουσαν στη σειρα.
τα ιδια ρουχα φορουσαν,
λασπη ειχε ο δρομος τους.

το Μεγαφωνο ειπε:
"δε θα κατασκευασεις για σενα ειδωλα
 κ κανενος ειδους ομοιωμα"

χωρις ανασα, χωρις χρωμα,
συνεχισαν το δρομο τους.
ολοι μαζι,
με το καθενα στη μοναξια του.

το Μεγαφωνο ειπε:
"δε θα προφερεις καταχρηστικα
 το ονομα Μου"

ο φοβος, ηταν η σιωπη τους
ο φοβος, που ηταν γυρω τους,
ο φοβος, που ηταν μεσα τους.

το Μεγαφωνο ειπε:
"εφτα μερες θα εργαζεσαι,
 κ ολες, θα ειναι αφιερωμενες
 σε Εμενα"

εφτα μερες εργαζοταν,
εφτα μερες τον προσκηνουσαν.

το Μεγαφωνο ειπε:
"μη τιμας το πατερα σου,
 μη τιμας τη μητερα σου,
 φονευσε, μοιχευσε κ κλεψε"

καθε βραδυ,
εκαναν οργια προς τιμην Του.
καθε βραδυ,
η κολαση ηταν γυρω τους,
η κολαση ηταν μεσα τους.

το Μεγαφωνο ειπε:
"μπορεις να ψευδομαρτηρησεις
 τον πλησιον σου.
 οτι επιθυμεις,
 ειναι δικο σου"

η φωτια,
τους εκαιγε,
μα το παθος τους
ατελειωτο.
η γευση του αιματος
ηταν η ηδονη τους.

το Μεγαφωνο ειπε:
"Υπακουστε! Υπακουστε! Υπακουστε!"

κ ολοι, σα καλοι Χριστιανοι,
εκαναν το σταυρο τους.
εκαναν το σταυρο τους,
προς τιμην Του......