Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

"υοτ ομΖοκ οτσ ςοτσακΕ"

-"εγω λεω να παρουμε αυτο δεξια" ειπε ο αντρας
-"μπα, δε μου αρεσει! αυτο στη γωνια, πως σου φαινεται?" ειπε η γυναικα
-"οχι, οχι, δε μου αρεσει καθολου! αυτο εδω μπροστα, σου αρεσει?"
-"δε νομιζω να ταιριαζει με το δωματιο" ειπε παλι η γυναικα
-"καλα, αποφασισε ομως, γτ το μαγαζι κλεινει, κ δε μπορουν να μας περιμενουν"
-"μισο λεπτο καλε! μη βιαζεσαι! δεν ειναι ευκολη αποφαση!"
-"παντα ετσι κάνεις! οταν ειναι να αποφασισεις, αργεις!" ειπε νευριασμενα ο αντρας
-"να! αυτο εδω αριστερα, πως σου φαινεται? βολικο δε δειχνει?"
-"δε ξερω, κανε οτι θες! εγω θελω την ησυχια μου!"
-"συγγνωμη, αυτο εδω, το εχετε σε αλλο μεγεθος? δειχνει πολυ μικρο"
  ρωτησε η γυναικα τη πωλητρια
 (εκεινη τη κοιταξε περιεργα, χωρις να τις απαντησει)
-"πω πω, δε μπορω να αποφασισω" ειπε παλι η γυναικα!
 (ο αντρας κ η πωλητρια, τη κοιταξαν νευριασμενα)
-"κοιτα" ειπε ο αντρας "ειναι το τελευταιο μαγαζι που ερχομαστε, αποφασισε επιτελους!"
-"αυτο εδω στη μεση, το εχετε σε πιο ανοικτο χρωμα?" ξανα ρωτησε η γυναικα τη πωλητρια
 (εκεινη δε τις απαντησε)
-"λοιπον ενταξει, θα παρουμε αυτο εδω, που βρισκεται στη μεση! πότε θα ειναι ετοιμο?" ειπε  
  η γυναικα
-"συμπληρωστε αυτα τα χαρτια, κ περαστε αυριο την ιδια ωρα" ειπε νευριασμενη η πωλητρια
 -"α! κ κατι τελευταιο, εγγυηση εχει?" ρωτησε η γυναικα
 (η πωλητρια με κοπο κρατησε τα νευρα της κ δε της απαντησε)
 το ζευγαρι υπεγραψε τα χαρτια, κ εφυγε ευτυχισμενο! υστερα απο τοσο κοπο, επιτελους,
 διαλεξαν ποιο μωρο θα υιοθετησουν!

 (μομφή, σε οσους δε θελουν να υιοθετησουν παιδια)