Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

"νολιψΕ ςομθιρΑ"


Αριθμος Εψιλον

Βγαζω με Προσοχη τα Λασπωμενα Μου Παπουτσια
Ξυπολητος Στεκομαι στην Ακρη
η Δυνατη Βροχη να Ισιωνει τα Μαλλια Μου...
ο Κρυος Αερας να Χαιδευει το Κορμι Μου...

Κοιταω Ψηλα...
Αριθμοι, πολλοι Αριθμοι...
Ανθρωποι να Ανεβαινουν, Πολλοι Ανθρωποι...
Ανοιγω τα Χερια Μου...
Κανω ενα Βημα...

ο Αερας Γινεται πιο Δυνατος,
Με Ζεσταινει...
...Ποσο Ακομα?...

Αριθμος Δελτα

τα Ονειρα Μου Κλειδωμενα
Κανενα Κλειδι δε τα Ανοιξε
Κανενα Χερι δε Σκουπισε τη Σκονη απο Πανω τους

Αριθμος Γαμμα

Βλεπω τους Ανθρωπους να Γελουν
Βλεπω τα Δακρυα Μου στο Γελιο τους
το Αιμα Μου στα Ποτα τους
στις Σκιες τους, το Φως Μου....

ο Αερας Μου Καιει τη Ψυχη...
...Ποσο Ακομα? ...Ποσο Ακομα?

Αριθμος Βητα

...Ενα Αδυνατο Παιδι, Βλεπει τα αλλα Παιδια να Παιζουν....

Αριθμος Αλφα

το Δυνατο Μου Κλαμα...
το Αιμα Μου στα Σεντονια της...
το Αιμα Μου στο Πεζοδρομιο...
η Δυνατη Βροχη να το Ξεπλενει...