Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

"νήμΑ"

στο ιδιο κρεβατι παλι
στον ιδιο θαλαμο
συντροφια Μου η σιωπη
οι παγωμενοι διαδρομοι

συντροφια Μου
τα μηχανηματα
με τους παραξενους ηχους
τα περιεργα εργαλεια...

στη μεση
το Ακινητο Σωμα Μου
οι τυποι με τις μασκες
χορευουν παλι
γυρω Μου...
μεσα Μου...

απο ψηλα τους κοιτω
απο μία γωνία στο ταβανι
κοιτω το Κοκκινο Αιμα Μου
στο Κορμι Μου
πρωτη φορα με βλεπω Ομορφο!

ακουω τον επαναλαμβανομενο ηχο Μου
βλεπω τη τεθλασμενη Του εικονα
το Αιμα Μου στα χερια τους...
το Ακινητο Σωμα Μου...
πρωτη φορα με βλεπω Ομορφο!

Δε θα τους κρατησω πολυ αυτη τη φορα
Αποχωρω
...κ ο χορός τους γινεται πιο εντονος

...ενας Μονοτονος ηχος
...μία Ευθεια γραμμη
τι κριμμα που τελιωνει ετσι ο χορος τους!

Ξαναγεννιεμαι Φευγωντας
αφηνω ενα Σωμα
ενα Μοναχικο Σωμα
που Κανεις Δε ζητησε
κ Κανεις Δε θα...