Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

"αμμαργόρπ οτ ςατνώθυολοκΑ"

-καλημερα!
-καλη σας μερα κυριε!
-ξερετε, περνουσα εχτες εξω απο το μαγαζι σας, κ ειδα στη βιτρινα αυτο το μαυρο που εχετε, θα
 μπορουσα να το δω απο κοντα?
-μα βεβαια, το ρωτατε? περαστε απο εδω. οριστε, αυτο ειναι. πως σας φαινεται?
-ομορφο ειναι, πολυ ομορφο! μπορω να το δοκιμασω?
-κ φυσικα μπορειτε, μισο λεπτο να σας φερω ενα καθρεπτη.
 λοιπον, πως σας φαινετε?
-ειναι πραγματι πολυ ομορφο, μου αρεσει πολυ! με στενευει λιγο στη πλατη ομως, μηπως εχετε
 κανενα μεγαλυτερο?
-αυτα συνηθως, βγαινουν σε ενα νουμερο, αλλά επειδη σεβομαστε τους πελατες μας, εχουμε
 ποικιλια επιλογων! ελατε μαζι μου. για δοκιμαστε αυτο, ειναι πιο ανετο, δεν ειναι?
-πραγματι, ειναι πιο ανετο. αισθανομαι καλυτερα σε αυτο.
-αυτο το μαυρο ξερετε, το προτιμα πολυς κοσμος. εχουμε πουλησει αρκετα κομματια.
-κ μενα μου αρεσει πολυ, θελω παντα να δειχνω ομορφος!
-για κοιταχτε ομως κ αυτο εδω. ειναι σε σκουρο βυσσινι, κ οπως κ το μαυρο, δειχνει κ αυτο
 επισημο αλλά εχει μια αριστοκρατικοτητα! επισης εξαιρετικο κομματι!
-πραγματι, πολυ ομορφο δειχνει, κ να σκεφτειτε πως δε το ειχα προσεξει καθολου!
-ταιριαζει με ολα τα ρουχα, φανταζομαι θα φορεσετε κατι επισημο ετσι?
-ε ναι, οπως ειπα κ πριν, θελω να δειχνω ομορφος! μπορω να το δοκιμασω?
-το ρωτατε? ειναι στις ιδιες διαστασεις με αυτο που μολις ειδατε. κοιταχτειτε στο καθρεπτη.
 λοιπον? δεν ειναι ακομα πιο ομορφο? πιστευω σας ταιριαζει πιο καλα! δειτε ποσο ομορφα γυαλιζει
 το χρωμα του! δειτε τη σημασια που εχουμε δωσει στη παραμικρη λεπτομερεια! πραγματικο εργο
 τεχνης κατα τη ταπεινη μου γνωμη!
-δικιο εχετε! αυτο θα παρω, αυτο! ειναι βεβαια πιο ακριβο, αλλά χαλαλι του!
-η ποιοτητα μετραει, ξερετε! κ εμεις τη ποιοτητα τη προσεχουμε πολυ! ο παππους μου ξεκινησε
 την επιχειρηση, μετα ο πατερας μου, κ τωρα εγω. σε λιγα χρονια θα ακολουθησει κ ο γιος μου.
 αν κατι μας εχει φερει στη κορυφη, ειναι ο σεβασμος στο πελατη, κ η ποιοτητα των προιοντων μας.
 να σκεφτειτε, τοσα χρονια ουτε ενα παραπονεμενο πελατη δεν ειχαμε! ουτε εναν! πιστευω, πως κ
 εσεις θα μεινετε ευχαριστημενος! εξαλλου, ξερουμε οτι αυτο θα το εχετε για παντα μαζι σας!
-δικιο εχετε! λοιπον, το κλεινω! οριστε τα λεφτα, μονο που ...θα ηθελα μια χαρη.
-πειτε μου οτι θελετε, για αυτο ειμαστε εδω. για εσας!
-βασικα, το θελω αυριο, τι ωρα μπορειτε να το φερετε?
-ε, κατα το απογευματακι ειναι καλα?
-δε γινεται πιο νωρις? εχω σχεδιασει να φυγω αποψε τα μεσανυχτα, αυριο κατα τις δωδεκα το
 μεσημερι, μπορειτε?
-μην ανησυχειτε! σας ειπα, ο πελατης πανω απο ολα!
-αυτη ειναι η διευθυνση μου, αυριο κατα τις δωδεκα λοιπον?
-ενταξει, αυριο δωδεκα το μεσημερι σε αυτη τη διευθυνση. σε τι ονομα να το φερω?
-κοιταχτε, θα δειτε λιγο κοσμο μαζεμενο απο εξω. το ονομα δεν εχει μεγαλη σημασια.
-ενταξει λοιπον, αυριο το μεσημερι θα ειμαστε εκει!
-ευχαριστω πολυ!
-κ εμεις σας ευχαριστουμε που μας προτιμησατε! θυμηθειτε οτι ειναι κατι που θα το εχετε μαζι σας
 για παντα! εγγυημενα πραγματα!
-σας πιστευω! καλο σας μεσημερι.
-καλο μεσημερι κ σε εσας αγαπητε μου!

 χαρουμενος, βγηκα εξω απο το μαγαζι, κοντοσταθηκα για λιγο, διαβασα τη λιστα με τα πραγματα 
 που ειχα σημειωσει. ολα τα ειχα τελιωσει συμφωνα με το προγραμμα. ακομα κ το τελευταιο, που 
 με ειχε αγχωσει για λιγο. αλλά τελικα τα καταφερα. ο προγραμματισμος μου δε ξεφυγε των οριων
 που ειχα θεσει. ολα στην ωρα τους! με το στυλο στο χερι, εσβησα κ τη τελευταια υποχρεωση, την 
 αγορα φερετρου!